Pumpe med air shot

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
User avatar
ChristianPhilipJ
Fyr og flamme
Posts: 2563
Joined: 15 May 2013, 22:53
Location: Hørsholm

Pumpe med air shot

Post by ChristianPhilipJ »

Bøvler med at få et dæk på, er der en der har en pumpe med airshot jeg kan låne?
User avatar
Jan D
3000+ posts = spammer
Posts: 3650
Joined: 29 May 2009, 15:34
Location: Søborg

Re: Pumpe med air shot

Post by Jan D »

ChristianPhilipJ wrote:Bøvler med at få et dæk på, er der en der har en pumpe med airshot jeg kan låne?
Tubeless :mrgreen:
Jan D
User avatar
ChristianPhilipJ
Fyr og flamme
Posts: 2563
Joined: 15 May 2013, 22:53
Location: Hørsholm

Re: Pumpe med air shot

Post by ChristianPhilipJ »

Jan D wrote:
ChristianPhilipJ wrote:Bøvler med at få et dæk på, er der en der har en pumpe med airshot jeg kan låne?
Tubeless :mrgreen:
Tubelss rules, når dækket er på altså :thumbsup:
User avatar
Kenny
3000+ posts = spammer
Posts: 3252
Joined: 02 May 2009, 14:48

Re: Pumpe med air shot

Post by Kenny »

Hold op Jan tubeless er genialt når....
Du først har bøvlet med at få dækket på.
Du ikke skal skifte dæk afhængig af sæsonen.
Du ikke bøvser på sporet
Du ikke får et større hul end din ninja snor kan klare, og du skal stå og fedte med latex OG slange, og efterfølgende skal hjem og rode mef det igen for at få den fsrlige slange ud.

Jamen jeg kan se at latex lapper flere huller hver gang jeg er ude at køre, ja huller os med slange(latex slange) aldrig opdager fordi de ikke laver hul i slangen.
Klubmester i Tri-Sprint 2016
User avatar
Steen Andersen
Med blød hat
Posts: 1918
Joined: 13 May 2008, 21:45
Location: Holte

Re: Pumpe med air shot

Post by Steen Andersen »

Nu er jeg selv ny her i klubben, men er den her tråd/gruppe ikke kun for ture?:-) kan se der er et sted hvor man kan spørge om alt muligt? (Lidt smart) måske den passer bedre ind der?
Tykke kan også have tynd mave ;-)
User avatar
Claes
Bagfra højre-om!
Posts: 1068
Joined: 23 Jun 2012, 23:21
Location: Hellerup

Pumpe med air shot

Post by Claes »

Har en kompressor, den ka. Du er velkommen i Lyngby til at låne

Fik det råd hvis tubeless driller at lægge en slange i først, pumpe op, så klikker dækket på plads. Herefter pille slangen ud, snask i, pumpe op (evt sulfo, hvis det virkelig driller)
User avatar
Jan D
3000+ posts = spammer
Posts: 3650
Joined: 29 May 2009, 15:34
Location: Søborg

Re: Pumpe med air shot

Post by Jan D »

Steen Andersen wrote:Nu er jeg selv ny her i klubben, men er den her tråd/gruppe ikke kun for ture?:-) kan se der er et sted hvor man kan spørge om alt muligt? (Lidt smart) måske den passer bedre ind der?
:lol: :lol:
Jan D
User avatar
BjarkeS
Træner aldrig!
Posts: 1488
Joined: 17 Nov 2014, 11:59
Location: Kgs. Lyngby
Contact:

Pumpe med air shot

Post by BjarkeS »

Claes wrote:Har en kompressor, den ka. Du er velkommen i Lyngby til at låne

Fik det råd hvis tubeless driller at lægge en slange i først, pumpe op, så klikker dækket på plads. Herefter pille slangen ud, snask i, pumpe op (evt sulfo, hvis det virkelig driller)
Jeg tager keglen ud først og pumper op med kompressor så hopper dækket på plads. Derefter holder jeg en finger på ventilen og skruer keglen i.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Klubmester 2016 i MTB Marathon - Just do it
User avatar
ChristianPhilipJ
Fyr og flamme
Posts: 2563
Joined: 15 May 2013, 22:53
Location: Hørsholm

Re: Pumpe med air shot

Post by ChristianPhilipJ »

Steen Andersen wrote:Nu er jeg selv ny her i klubben, men er den her tråd/gruppe ikke kun for ture?:-) kan se der er et sted hvor man kan spørge om alt muligt? (Lidt smart) måske den passer bedre ind der?
Netop Steen, du er ny, så vi forventer at du oprører dig ordentligt og ikke stiller nærgående spørgsmål!
User avatar
Claus Wagner
GRØN FRONT!
Posts: 1587
Joined: 29 Sep 2009, 20:04
Location: Herlev

Re: Pumpe med air shot

Post by Claus Wagner »

I de fleste tilfælde giver en lille kompressor,20 L,meget bedre mening,da den også kan bruges til andet end at pumpe dæk op.
Ved at der en del i klubben der benytter sig af div.hjemmesider med lign. udstyr og prisen giver heller ikke grund til bekymringer.Man betaler snildt 500,- til 700,- for en pumpe.
INTET ER UMULIGT FOR DEN DER BÆRER VILJEN I HJERTET!
User avatar
Steen Andersen
Med blød hat
Posts: 1918
Joined: 13 May 2008, 21:45
Location: Holte

Re: Pumpe med air shot

Post by Steen Andersen »

ChristianPhilipJ wrote:
Steen Andersen wrote:Nu er jeg selv ny her i klubben, men er den her tråd/gruppe ikke kun for ture?:-) kan se der er et sted hvor man kan spørge om alt muligt? (Lidt smart) måske den passer bedre ind der?
Netop Steen, du er ny, så vi forventer at du oprører dig ordentligt og ikke stiller nærgående spørgsmål!

Synes jeg oprører mig pænt, det var mere hvis du ikke vidste der var et sted hvor man kan spørge om alt ;-) knuzzzer til dig ven.
Tykke kan også have tynd mave ;-)
Post Reply