Hustlermesterskab i Bjerg enkeltstart afholdes 12/5 Silkebor

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
User avatar
Claes
Bagfra højre-om!
Posts: 1068
Joined: 23 Jun 2012, 23:21
Location: Hellerup

Hustlermesterskab i Bjerg enkeltstart afholdes 12/5 Silkebor

Post by Claes »

Så er det officielt: HM i bjergenkeltstart 2019 afholdes 12/5

https://www.aarhusmotion.dk/event/highland-mtb" onclick="window.open(this.href);return false;

Fætter Mikkel og undertegnede stiller til start.

Jeg ville være glad om der ikke var flere Hustlere der tilmeldte sig, for jeg kunne faktisk godt bruge en podieplacering af hensyn til min skrantende selvtillid.

Men hvis der er flere der har lyst til 103 km på de brede dæk i den ujævne del af Jylland, så er det jo altid HustlerHyggeligt :-)

Peder siger der er pænt, og ham skal man stole på


...engang imellem.
PederMV

Re: Hustlermesterskab i Bjerg enkeltstart afholdes 12/5 Silk

Post by PederMV »

Jeg havde kik på den. Store A havde vist kørt det engang, og lagt en fin beskrivelse op på boardet. Landskabet er fedt. Og jeg er i tænkeboks.. #-o
User avatar
Claes
Bagfra højre-om!
Posts: 1068
Joined: 23 Jun 2012, 23:21
Location: Hellerup

Hustlermesterskab i Bjerg enkeltstart afholdes 12/5 Silkebor

Post by Claes »

PederMV wrote:Jeg havde kik på den. Store A havde vist kørt det engang, og lagt en fin beskrivelse op på boardet. Landskabet er fedt. Og jeg er i tænkeboks.. #-o
Formidabel Tour beskrivelse fra store A, intet mindre
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10085
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Re: Hustlermesterskab i Bjerg enkeltstart afholdes 12/5 Silk

Post by Morten Hartvigsen »

Store M har også kørt :-) jo jo fin første 4/5 rute er meget fine spor, især først halvdel, de sidste km er dog ren tons på grus/vej (måske de har ændret lidt), så spar lidt kræfter der, og gi så fuld gas de sidste 5km.. det er en lang dag så husk at spise/drikke nok. Tiden stopper midt på ruten ca., så hvis man lyster kan man tag en lang pause der, men det var der nu kun få der gjorde
User avatar
JensM
Uden mudderdæk
Posts: 539
Joined: 03 Jan 2018, 15:26

Re: Hustlermesterskab i Bjerg enkeltstart afholdes 12/5 Silk

Post by JensM »

Kørte den i 2017 fed tur
Der havde de forsøgt at begrænse grus tons så meget som muligt.
Det store mad depot halvejs var ikke noget at råbe hurra for. For meget kø grundet dårlig logistik
Ellers helt klart en tur der er værd at køre til Søhøjlandet efter.
User avatar
Claes
Bagfra højre-om!
Posts: 1068
Joined: 23 Jun 2012, 23:21
Location: Hellerup

Hustlermesterskab i Bjerg enkeltstart afholdes 12/5 Silkebor

Post by Claes »

Hvis Big M.A.J har kørt, så er det jo op på lågen og afsted. Lyder som en god lang tur, uden de store forventninger til frokosten.

Som regel til ocr løb (forhindringsløb i mudder mv) ligger det tekniske først og tons sidst, sikkert af sikkerhedsmæssige årsager. Det giver sgu meget god mening på mtb’en også.

Håber de har fået løst kø problemerne i starten så man kan nyde de fede single tracks.
Post Reply