Lørdags tur. Kl 15- 4-5 timer

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
PederMV

Lørdags tur. Kl 15- 4-5 timer

Post by PederMV »

Vi kører lidt ultrabirken træning, alle 3 spor + det løse. 65-80 km. Støn. :D :party:
Mødested aldershvilevej 121 A Bagsværd kl 15.
User avatar
Jan D
3000+ posts = spammer
Posts: 3650
Joined: 29 May 2009, 15:34
Location: Søborg

Re: Lørdags tur. Kl 15- 4-5 timer

Post by Jan D »

God tur....
Husk rygsækken :)
Jan D
User avatar
ClausA
Med nyvasket cykel
Posts: 2308
Joined: 31 Jul 2010, 09:07

Re: Lørdags tur. Kl 15- 4-5 timer

Post by ClausA »

Jeg vil gerne med. :-)
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10085
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Re: Lørdags tur. Kl 15- 4-5 timer

Post by Morten Hartvigsen »

tænker også en langtur der.... (kunne også være landevej, hvilket svarer godt til Birken :-) )
Men planlægger i med spisestop et sted undervejs ? Eller en medbragt go-bid. Jeg gider simpelthen ikke leve af energibars hvis det kan undgås :-)
User avatar
Torben
3000+ posts = spammer
Posts: 3417
Joined: 12 May 2008, 18:42
Location: Mørkhøj

Re: Lørdags tur. Kl 15- 4-5 timer

Post by Torben »

Jeg tror bare jeg kører en tur på ultrabirk ruten :mrgreen:
PederMV

Re: Lørdags tur. Kl 15- 4-5 timer

Post by PederMV »

Morten Hartvigsen wrote:tænker også en langtur der.... (kunne også være landevej, hvilket svarer godt til Birken :-) )
Men planlægger i med spisestop et sted undervejs ? Eller en medbragt go-bid. Jeg gider simpelthen ikke leve af energibars hvis det kan undgås :-)
Vi kan sagtens lave et pitstop, men jeg kender ikke selv de listige steder, så forslag er velkomne..
User avatar
ClausA
Med nyvasket cykel
Posts: 2308
Joined: 31 Jul 2010, 09:07

Re: Lørdags tur. Kl 15- 4-5 timer

Post by ClausA »

ClausA wrote:Jeg vil gerne med. :-)
Melder fra. :-(
Fruen har lagt planer, så jeg nøjes med en kortere tur, når jeg kam passe det ind i løbet af dagen.

God tur til jer.
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10085
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Re: Lørdags tur. Kl 15- 4-5 timer

Post by Morten Hartvigsen »

Jeg kommer.
Skal det være på Trail (lidt tungerer=> langsommerer men sjoverer) eller race MTB'en hvis vi har travlt ?
Jeg tager et par boller mm. med i lommen, men ellers er jeg frisk et is eller kaffestop eller lign.
PederMV

Re: Lørdags tur. Kl 15- 4-5 timer

Post by PederMV »

Vi ses. Det bliver mest spor og teknik. Og bakker. Vi skal have lidt bakker i benene til ultrabirken d 25.
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10085
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Re: Lørdags tur. Kl 15- 4-5 timer

Post by Morten Hartvigsen »

ok de blir orange .. min filosofi er at det altid bedst at træne på noget tungt, og så tage det lette gear til race, så føler man sig flyvende uanset formen :-)
PederMV

Re: Lørdags tur. Kl 15- 4-5 timer

Post by PederMV »

Morten Hartvigsen wrote:ok de blir orange .. min filosofi er at det altid bedst at træne på noget tungt, og så tage det lette gear til race, så føler man sig flyvende uanset formen :-)
Det er en god plan, så kan vi også følge med..
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10085
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Re: Lørdags tur. Kl 15- 4-5 timer

Post by Morten Hartvigsen »

Ret fin tur lige indtil jeg fik et lille korn/sten i øjet, og det blev så siddende derinde under øjenlåget.
Så jeg måtte humpe med et øje direkte til Herlev skadestue, hvor jeg så fik det fjernet, og skyllet efter.
Der var også kommet en lille ridse i hornhinden, utroligt en så lille ting kan sætte en HELT ud af spillet.

Nu dømt afslapning med 1 1/2 øje :-)

Vi må gentage en anden gang
PederMV

Re: Lørdags tur. Kl 15- 4-5 timer

Post by PederMV »

Morten Hartvigsen wrote:Ret fin tur lige indtil jeg fik et lille korn/sten i øjet, og det blev så siddende derinde under øjenlåget.
Så jeg måtte humpe med et øje direkte til Herlev skadestue, hvor jeg så fik det fjernet, og skyllet efter.
Der var også kommet en lille ridse i hornhinden, utroligt en så lille ting kan sætte en HELT ud af spillet.

Nu dømt afslapning med 1 1/2 øje :-)

Vi må gentage en anden gang
Tak for turen alligevel. Vi ses en anden dag, til en marathon tur..
Post Reply