Kageholds"træning"

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
Kenny
3000+ posts = spammer
Posts: 3252
Joined: 02 May 2009, 14:48

Re: Kageholds"træning"

Post by Kenny »

Det ser ud til at der er grundlag for at lave et ekstra onsdags hold og :thumbsup:

Jeg har selv først mulighed for at starte op d.25/3, men det skal ikke forhindre jer andre i at starte op allerede næste onsdag.

Torbens kommentar om teknik med Jesper og Jesper har ikke som som sådan noget med denne tråd at gøre, og afhænger ikke af om man kører på det ene eller andet hold.(formoder jeg, jeg har ikke snakket med Torben om teknik træning)
Klubmester i Tri-Sprint 2016
User avatar
Torben
3000+ posts = spammer
Posts: 3429
Joined: 12 May 2008, 18:42
Location: Mørkhøj

Re: Kageholds"træning"

Post by Torben »

Kenny wrote:Det ser ud til at der er grundlag for at lave et ekstra onsdags hold og :thumbsup:

Jeg har selv først mulighed for at starte op d.25/3, men det skal ikke forhindre jer andre i at starte op allerede næste onsdag.

Torbens kommentar om teknik med Jesper og Jesper har ikke som som sådan noget med denne tråd at gøre, og afhænger ikke af om man kører på det ene eller andet hold.(formoder jeg, jeg har ikke snakket med Torben om teknik træning)
Teknik træning er for alle.
User avatar
Schønberg
Mangler fart
Posts: 2072
Joined: 29 Mar 2005, 12:08
Location: Hellerup

Re: Kageholds"træning"

Post by Schønberg »

Jeg er frisk Kenny :thumbsup: Starter også først d. 25/4 :mrgreen:
User avatar
Michael J
Set uden lys
Posts: 1012
Joined: 18 Jul 2008, 14:40
Location: 2860 Søborg
Contact:

Re: Kageholds"træning"

Post by Michael J »

Det er jo lige før, jeg overvejer at se, om der ikke kan blive en 26er mtb ud af sagerne i kælderen, så jeg kan være med :-)
Fremtiden kommer af sig selv - Det gør fremskridt IKKE!
http://www.michael-jensen.com" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Jan D
3000+ posts = spammer
Posts: 3664
Joined: 29 May 2009, 15:34
Location: Søborg

Re: Kageholds"træning"

Post by Jan D »

Michael J wrote:Det er jo lige før, jeg overvejer at se, om der ikke kan blive en 26er mtb ud af sagerne i kælderen, så jeg kan være med :-)
:thumbsup:
Jan D
Post Reply