La Marmotte 2013

Forum udelukkende omhandlende ture på landevejen. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
User avatar
Allan Jensen
Altid med hjelm
Posts: 179
Joined: 21 Mar 2010, 13:20
Location: Værløse

La Marmotte 2013

Post by Allan Jensen »

Blot til info, saa blev der koert paa smalle hjul samme weekend som der blev koert Dolomiti - nemlig i alperne. Dette aars La Marmotte lignede sidste aars, maaske med den forskel at det var meget varmt.

Jeg forbedrede min tid med kun 15 minutter til 09:15 - netto. Ikke en super tid men midt i feltet af de 7000 startende.

Det blev sidste gang.......tror jeg nok - man ved jo aldrig :twisted:

Selvom jeg syntes jeg havde traenet nogenlunde var det bare ikke nok. Koerte godt op af Glandon, lidt traet op af Telegraf, Galibier var haardt og jeg maatte af og traekke luft. Hmmmm hvordan mon det saa gik op af Alpen......Det var 31 grader i skyggen i dalen, og jeg hoerte om folk der havde maalt 40 grader i solen op af Alpen.......det var ren overlevelse.

Men i maal kom jeg; traet og glad.

:) Allan
XXL
User avatar
Mikkel Henningsen
Med nye lunger
Posts: 2226
Joined: 21 May 2009, 23:25
Location: København

Re: La Marmotte 2013

Post by Mikkel Henningsen »

Med tanke på din "optakt" er det da imponerende bare at gennemføre :thumbsup: Og så oven i købet tage tid af; sejt.
Og alt anden lige, så må du have haft en bedre tur end gutten fra Furesø (http://fucm.dk/news.php?readmore=242" onclick="window.open(this.href);return false;)
It's not whether you get knocked down, it's whether you get up. - Vince Lombardi
User avatar
Claes
Bagfra højre-om!
Posts: 1072
Joined: 23 Jun 2012, 23:21
Location: Hellerup

La Marmotte 2013

Post by Claes »

At gennemføre marmotten opfattes af almindelige mennesker som imponerende i sig selv, godt kørt Allan. 30plus grader og sport burde ikke blandes.

Jeg ville iøvrigt gerne køre marmotten næste år, skulle der være andre hustlere der havde samme ønske (vejrudsigten for 2014 lover 19 grader)
Post Reply