2/7 kl. 17.30 - Get2Go

Forum udelukkende omhandlende ture på landevejen. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
User avatar
Mikkel Henningsen
Med nye lunger
Posts: 2229
Joined: 21 May 2009, 23:25
Location: København

2/7 kl. 17.30 - Get2Go

Post by Mikkel Henningsen »

Smalle dæk og vinger bagud 8)
It's not whether you get knocked down, it's whether you get up. - Vince Lombardi
User avatar
Gunnar G
Set uden lys
Posts: 1027
Joined: 29 Aug 2009, 13:41
Location: Vanløse

Re: 2/7 kl. 17.30 - Get2Go

Post by Gunnar G »

Jeg kommer.
Toujours sur la plaque.
User avatar
Gunnar G
Set uden lys
Posts: 1027
Joined: 29 Aug 2009, 13:41
Location: Vanløse

Re: 2/7 kl. 17.30 - Get2Go

Post by Gunnar G »

Og så en lille præcisering: det er altså landevejscikler vi kører på, dem med tynde lakridser. Så medmindre man er usædvanlig godt kørende, ja sådan cirka i Grønbech-klassen, så lader man MTB'en stå hjemme. =P~ [-X

For løst at citere en gammel gangsterfilm: "Don't bring a knife to a gunfight". :mrgreen:
Toujours sur la plaque.
User avatar
Claes
Bagfra højre-om!
Posts: 1072
Joined: 23 Jun 2012, 23:21
Location: Hellerup

2/7 kl. 17.30 - Get2Go

Post by Claes »

Ok Don Gunnar :-)
User avatar
Mikkel Henningsen
Med nye lunger
Posts: 2229
Joined: 21 May 2009, 23:25
Location: København

Re: 2/7 kl. 17.30 - Get2Go

Post by Mikkel Henningsen »

Jeg kan ikke køre en tur som den i fredags med kun 3 dages restitution før dolomitti. Måske kun AT eller kun max i stedet - eller bare kun omkring 50km i alt. Eller også kører jeg bare fra
It's not whether you get knocked down, it's whether you get up. - Vince Lombardi
User avatar
Jacob Korsholm
Søger sponsor!
Posts: 2609
Joined: 29 Jul 2008, 22:30
Location: Bagsværd

Re: 2/7 kl. 17.30 - Get2Go

Post by Jacob Korsholm »

Hvor hurtigt kører I i snit?
User avatar
Mikkel Henningsen
Med nye lunger
Posts: 2229
Joined: 21 May 2009, 23:25
Location: København

Re: 2/7 kl. 17.30 - Get2Go

Post by Mikkel Henningsen »

Jacob Korsholm wrote:Hvor hurtigt kører I i snit?
Det er ikke vigtigt. Hvis du kan køre 30km/t selv, så kan du sagtens sidde må hjul med 40km/t - hvis du ikke bidrager så meget til føringerne. Hvis der så er mange sving undervejs, så bliver der bremset ned til måske 25 el. 30km/t (det er i hvert fald en god ide, ikke at køre med 46km/t ind i blinde sving med grus :oops: ) og så bliver der kørt op i tempo ud ad svinget. Det bliver faktisk hårdere, des større gruppen er, fordi "elastikken" bliver strukket mere. Dertil kommer bakker, der har nogenlunde samme effekt.

Med det sagt, så kørte vi vel 31-33 i snit for hele turen (gennem søborg og farum uden at opføre os som idioter). Vi kørte "tyren" på 18min - 20min én og én

I fredags var det herre-træning; Niels har sågar - i følge sin garmin - haft det hårdere end til HotCup. På tirsdag bliver det ikke lige så vildt, men ligesom i skoven kører vi lidt interval, og så er der jo opsamling. Og man bliver altså ikke sendt hjem, for at bede om at få tempoet lidt ned (måske :? )

Se evt; http://connect.garmin.com/activity/334901725" onclick="window.open(this.href);return false;
Split 1 er hjemmefra og til Get2Go, hvor vi mødtes. Split 2 er kørsel mellem max intervaller og max intervallerne. Split 3 er AT "enkeltstart" og split 4 er hjem i gruppe-kørsel og split 5 er efter Gunnar er kørt fra (villavej i søborg)
It's not whether you get knocked down, it's whether you get up. - Vince Lombardi
User avatar
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer
Posts: 4109
Joined: 16 Jan 2006, 21:03
Location: 2860 Søborg

Re: 2/7 kl. 17.30 - Get2Go

Post by Niels G Henningsen »

Mikkel Henningsen wrote:Jeg kan ikke køre en tur som den i fredags med kun 3 dages restitution før dolomitti. Måske kun AT eller kun max i stedet - eller bare kun omkring 50km i alt. Eller også kører jeg bare fra
Har det på samme måde.... Og det skal være tørvejr.

første interval på hele Christianshøj vej blev kørt med ~ 41 km/t (og som nogen ved er der en pæn bakke)
andet interval fra Ganløse til Slagslunde blev kørt med ~ 46 km/t (her er bakke både op og ned)
tredie interval fra bunden af Klokkekildevej til Burresø blev kørt med ~ 35 km/t
fjerde interval fra Ganløse til toppen af Tyrens nakke med ~ 43 km/t (blid bakke ned,men lang og kort og stejl op til sidst)

og som Mikkel skriver, selve Tyren på med ~ 36-38 km/t

Hvorefter vi indad fra Farum til TV byen trillede med ~ 35 km/t
mvh Niels Henningsen

Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
User avatar
Allan Jensen
Altid med hjelm
Posts: 179
Joined: 21 Mar 2010, 13:20
Location: Værløse

Re: 2/7 kl. 17.30 - Get2Go

Post by Allan Jensen »

Der er med andre ord tale om seriøs træning :shock:

Måske jeg kommer forbi i eftermiddag, men I skal ikke vente. Skal gerne være frisk til La Marmotte på lørdag, og tror at lidt let træning med et par hurtige spurter er bedre for mig.

Rigtig god sommer :thumbsup: til alle
XXL
User avatar
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer
Posts: 4109
Joined: 16 Jan 2006, 21:03
Location: 2860 Søborg

Re: 2/7 kl. 17.30 - Get2Go

Post by Niels G Henningsen »

Allan Jensen wrote:Der er med andre ord tale om seriøs træning :shock:

Måske jeg kommer forbi i eftermiddag, men I skal ikke vente. Skal gerne være frisk til La Marmotte på lørdag, og tror at lidt let træning med et par hurtige spurter er bedre for mig.

Rigtig god sommer :thumbsup: til alle
Vi skal også være klar til Lørdag (Super Dolomiti) , så det bliver mere afdæmpet end sidst !
mvh Niels Henningsen

Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
User avatar
Tobias
Fås den i carbon?
Posts: 1179
Joined: 27 Feb 2008, 16:51
Location: Birkerød

Re: 2/7 kl. 17.30 - Get2Go

Post by Tobias »

Kommer måske, men kan ikke nå jer ved g2g på Frederiksborgvej, hvilken vej køre i op?

Jeg ved heller ikke om jeg kan køre på min racercykel men det får vi se.
User avatar
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer
Posts: 4109
Joined: 16 Jan 2006, 21:03
Location: 2860 Søborg

Re: 2/7 kl. 17.30 - Get2Go

Post by Niels G Henningsen »

Tobias wrote:Kommer måske, men kan ikke nå jer ved g2g på Frederiksborgvej, hvilken vej køre i op?

Jeg ved heller ikke om jeg kan køre på min racercykel men det får vi se.
Ups det tror jeg ingen så..... Men vi kørte her :

http://connect.garmin.com/activity/336492028" onclick="window.open(this.href);return false;
mvh Niels Henningsen

Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
User avatar
Tobias
Fås den i carbon?
Posts: 1179
Joined: 27 Feb 2008, 16:51
Location: Birkerød

Re: 2/7 kl. 17.30 - Get2Go

Post by Tobias »

Niels G Henningsen wrote:
Tobias wrote:Kommer måske, men kan ikke nå jer ved g2g på Frederiksborgvej, hvilken vej køre i op?

Jeg ved heller ikke om jeg kan køre på min racercykel men det får vi se.
Ups det tror jeg ingen så..... Men vi kørte her :

http://connect.garmin.com/activity/336492028" onclick="window.open(this.href);return false;

Tak Niels

Jeg var lidt sent ude, så det er bare ok. Prøver at komme med en anden gang.
Post Reply