Sjælsø rundt - 125km

Forum udelukkende omhandlende ture på landevejen. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
Jan D
3000+ posts = spammer
Posts: 3661
Joined: 29 May 2009, 15:34
Location: Søborg

Re: Sjælsø rundt - 125km

Post by Jan D »

Peter Baade wrote:
Jan D wrote: Og os almindelige dødelige (konen og jeg) der først starter kl. 07:33?
Hvad gør vi?
I nyder turen rundt i den danske natur, mens vi giver den maks gazzzzz
Ups - der røg sidste chance for gratis energirådgivning :^o :lol: Ses
Jan D
Peter Baade
Stuntcyklist!
Posts: 781
Joined: 11 Mar 2009, 11:00
Location: Farum

Re: Sjælsø rundt - 125km

Post by Peter Baade »

Jan D wrote: Ups - der røg sidste chance for gratis energirådgivning :^o :lol: Ses
Jeg tror at jeg fandt en ny mulighed - I starter bare samtidigt med os andre :thumbsup:

Det er jo chips de anvender og sidste år startede Henrik og jeg sammen selvom at vi havde forskellige starttidspunkter
User avatar
Jan D
3000+ posts = spammer
Posts: 3661
Joined: 29 May 2009, 15:34
Location: Søborg

Re: Sjælsø rundt - 125km

Post by Jan D »

Peter Baade wrote:
Jan D wrote: Ups - der røg sidste chance for gratis energirådgivning :^o :lol: Ses
Jeg tror at jeg fandt en ny mulighed - I starter bare samtidigt med os andre :thumbsup:

Det er jo chips de anvender og sidste år startede Henrik og jeg sammen selvom at vi havde forskellige starttidspunkter
Now we are talking !
Ses søndag.
Jan D
User avatar
John Bo Christensen
Fås den i carbon?
Posts: 1184
Joined: 21 Oct 2007, 12:57
Location: Søborg

Re: Sjælsø rundt - 125km

Post by John Bo Christensen »

Alle billetter var udslogt her i eftermiddag - men købte af en dame som havde en i overskud :-)

Ses i morgen kl. 07:00
Mvh John
We apologize for the inconvenience.
User avatar
Henrik Nielsen
1 omgang efter
Posts: 683
Joined: 21 May 2004, 11:27
Location: Værløse

Re: Sjælsø rundt - 125km

Post by Henrik Nielsen »

Hov.... Så blev man lige klubmester i landevejsrace.
Det var en hård kamp mellem Moreten og jeg efter feltet blev revet i stykker
pga. et kæmpe styrt.

PS. Start ikke kl. 0700 giver dårlig slut tid pga. løbet først gives frit efter 17 km.
og giver total kaos, ellers var den ged baberet på 3.20.
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10093
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Re: Sjælsø rundt - 125km

Post by Morten Hartvigsen »

Jeps, flot Kørt Henrik - jeg kunne se "H12" logo i front på de sidste bakker - "FED" reklame :-)

Jeg kørte med gruppe 1 - og wow det gik stærkt 40-44km/t - altså indtil lidt før depot 1 (ca. 43km / 1times kørsel), hvor jeg ikke mere kunne hænge på, og kørte derefter alene i 5-10minutter, indtil gruppe 2 (med b.la. Henrik) kom op. Der fik jeg så skæld ud flere gange fordi jeg ikke lavede ordenligt rulleskifte med de 10 ryttere i front, så jeg venter spændt på Niels landevejs træning. Til sidst gad jeg ikke hører mere på dem, og lagde mig nede bagbors :-) Og der puttede jeg mig så resten af turen - godt i læ - hvilket desværre er nødvendigt, da jeg ved jeg ikke er superskarp til de her lamge landevejs løb, og det her var det længste jeg nogensinde har kørt.

Efter 120km skal man så pludselig ind på ca. 800meter grusstykke !!!! Det er ikke ret smart, og jeg så da også 3 der punkterede, så jeg vil tro at de var pænt rødglødende.

De sidste 5-6km var der lidt bakker, som jeg havde lidt svært ved (det havde andre vel også. på nær Henrik), så der tabte jeg lidt, og ved 123km, gik pusten helt ud, så på bare 2-3km tabte jeg knap 3min til Henrik Nielsen.

Der var et virkeligt grimt stryrt i gruppe 1 efter ca. 30km kørsel, som jeg lige netop undgik... meget trist at se folk ligge og lide, spredt ud over hele vejbanen. Heldigvis fik gruppe 1 følge af 2 samaritbiler, så de var hurtigt fremme og hjælpe.

Der kommer forhåbentligt nogle fine billeder fra starten hvor Henrik Johanneson og jeg ligger i front side om side ved starten. Henrik J. formåede ellers at holde sig i gruppe 1, indtil han fik punktering, det er sgu godt gået.

Ellers godt arrangeret løb, mange vagter, ok markering. Jeg synes nu det var ok med de 17km masterstart -ellers havde jeg været endnu mere stegt :-)
User avatar
John Bo Christensen
Fås den i carbon?
Posts: 1184
Joined: 21 Oct 2007, 12:57
Location: Søborg

Re: Sjælsø rundt - 125km

Post by John Bo Christensen »

Henrik Nielsen wrote:Hov.... Så blev man lige klubmester i landevejsrace.
Protest - så vidt jeg kan se er jeg den eneste tilmeldte Hustler - ergo er jeg klubmester :lol:

@Morten: grus, brosten, sidevind, bakker, sving osv. er angrebs muligheder i landevejsløb. Mine håndpumpede dæk rullede perfekt :-)

Mvh John.

PS Godt kørt Henrik :-)
We apologize for the inconvenience.
User avatar
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer
Posts: 4104
Joined: 16 Jan 2006, 21:03
Location: 2860 Søborg

Re: Sjælsø rundt - 125km

Post by Niels G Henningsen »

Morten Hartvigsen wrote:.. fik jeg så skæld ud flere gange fordi jeg ikke lavede ordenligt rulleskifte med de 10 ryttere i front, så jeg venter spændt på Niels landevejs træning.
Kan altså ikke trylle :lol:
mvh Niels Henningsen

Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
Post Reply