Onsdag d. 7 April kl. 12:30 .. langtur

Forum udelukkende omhandlende ture på landevejen. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10086
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Onsdag d. 7 April kl. 12:30 .. langtur

Post by Morten Hartvigsen »

jeg skal ud i solen og træde nogle bakker
starter på bregnevej kl. 12:30, men kan godt rykke det lidt hvis nogle vil med... skal bare være mens solen er der :wink:
kører værløse, farum, tyren, birkerød, og retur... ca. 2 timer, SMS mig på 27504252 hvis du vil med
Last edited by Morten Hartvigsen on 09 Apr 2010, 10:35, edited 1 time in total.
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10086
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

hovsa, vinden blæste mig helt til Kulhuse havn - super luksus den vej, men desværre ikke tilbage :wink:

NB. deroppe lige før jægerspris lige ud til kysten er altså nogle super-de-la-creme "MTB områder" med monster STORE bakker, ved bare ik om man må køre der?
User avatar
Kenny
3000+ posts = spammer
Posts: 3252
Joined: 02 May 2009, 14:48

Post by Kenny »

Færgelunden lige efter broen når du kommer fra Frederikssund?
Der er ingen skilte med cykelforbud og jeg har da set et par stykker derover. Ja det går op og ned, men jeg synes den er lidt kedelig. Jeg bor 12km derfra og alligevel har jeg kun brugt den meget begrænset. Der er stort set ingen tekniske passager med rødder osv. Men der er da enkelte bakker der er lidt kringlet at komme op ad.
Klubmester i Tri-Sprint 2016
User avatar
Jais
3000+ posts = spammer
Posts: 3288
Joined: 16 Nov 2006, 10:18
Location: Gentofte

Post by Jais »

Kenny wrote:Færgelunden lige efter broen når du kommer fra Frederikssund?
Der er ingen skilte med cykelforbud og jeg har da set et par stykker derover. Ja det går op og ned, men jeg synes den er lidt kedelig. Jeg bor 12km derfra og alligevel har jeg kun brugt den meget begrænset. Der er stort set ingen tekniske passager med rødder osv. Men der er da enkelte bakker der er lidt kringlet at komme op ad.
Så må vi finde en dag hvor jeg kan rive dig lidt i færgelunden!
Det er et SUPER sted (Shhhh men sig det ikke til nogen) men massere af mega lede op- og ned kørsler.. kan klart anbefales... Skovfoden er en stor heste elsker, så der er mange ride spor..
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10086
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

yep - det er der jeg mener, voila... http://www.mtbtracks.dk/sjaelland/257-f ... spris.html

lad os lave en tur dertil
User avatar
Kenny
3000+ posts = spammer
Posts: 3252
Joined: 02 May 2009, 14:48

Post by Kenny »

Jais Du kører nok ca. 3-4gange så hurtig som mig. Men hvis du kan finde noget sjov i den sjov skal du være velkommen til at give en rundvisning. Jeg har som sagt ikke brugt den så meget. Jeg bruger normal skoven ved Svandholm Gods/kollektiv hvis jeg kører lokalt. Der jeg kan også få al den syre i lårbasserne jeg har lyst til. Den er dog lige så teknik forladt som Færgelunden.

Men det er da muligt jeg ændre syn på skoven nu temperaturen stiger og de 12km transport frem og tilbage ikke længere giver en bundfrossen krop.
Ridestiger er jeg i øvrigt ikke glad ved. Enten suger de al energien ud af cyklen eller også er de så hårde at det hele er ved at ryste fra hinanden uden at jeg har det sjovt :)
Klubmester i Tri-Sprint 2016
Post Reply