Racer

Forum udelukkende omhandlende ture på landevejen. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Racer

Post by Per Olsson »

Jeg tænkte om der stemning for en tur på raceren inden , de skal på hylden for vinteren . :lol:
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Ask 'Bask' Hybel
Nu med støttefod
Posts: 822
Joined: 08 Nov 2004, 16:53
Location: Nørrebro - Kbh
Contact:

Re: Racer

Post by Ask 'Bask' Hybel »

Per Olsson wrote:Jeg tænkte om der stemning for en tur på raceren inden , de skal på hylden for vinteren . :lol:
Jeg kører en længere tur imorgen med Papa (Dr. Phil) ! Ved middagstid...send eventuelt en sms på 61715991 hvis du vil med...byen kalder !
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

Jeg vil gerne med, men det må for mit vedkommende desværre vente til næste week end da jeg skal på legetøjsmarked i morgen. Vejeret er ellers lige i øjet.

Jeg ta'r måske en tur på MTB kl 0700, medens min kone går Farumsø rundt!

Har netop mødt Bask i modsat retning. Et skønt syn begge med hustler trøjerne på. På Farumholdet var medhustler Christan Bagger og hans kone Susanne, som var ud på sin først tur på sin nye racer!

PS: Hvad med Gribben? Jeg laver en special tråd til dette event!
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Jan Lohmann wrote:Har netop mødt Bask i modsat retning. Et skønt syn begge med hustler trøjerne på.
Det er sku god stil drenge :P
User avatar
Christian Bax Bagger
Altid med hjelm
Posts: 175
Joined: 05 Oct 2004, 14:48
Location: Farum

Post by Christian Bax Bagger »

Jeg havde sgu også min hustler trøje på :!: Den sidder som var den sprøjtemalet på :? Det Jan glemmer at fortælle er, at Susanne bare så bedst ud på sin "nye" Giant :!:
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

Bax skrev:
Jeg havde sgu også min hustler trøje på Den sidder som var den sprøjtemalet på Det Jan glemmer at fortælle er, at Susanne bare så bedst ud på sin "nye" Giant
Ja det ku' du se som kørte i mod os, men jeg 'trak' :D
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Der ingen hastværk endnu , jeg køre resten af denne måned på raceren. :) det kan for så vidt godt være en aften tur evt. næste uge. :D
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Post Reply