Racer - "langtur" 28/6

Forum udelukkende omhandlende ture på landevejen. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
Steen Andersen
Med blød hat
Posts: 1918
Joined: 13 May 2008, 21:45
Location: Holte

Post by Steen Andersen »

Tak til alle for en fed tur :wink: var også lidt "meget" brugt til sidst, tak for vand til Henrik og frue :thumbsup:
Tykke kan også have tynd mave ;-)
User avatar
Henrik Nielsen
1 omgang efter
Posts: 683
Joined: 21 May 2004, 11:27
Location: Værløse

Post by Henrik Nielsen »

Tak til alle for en god tur,det blev til 114 km. på min jomfru'tur og det bliver ikke den sidste for det var sku' sjov og tak til Henrik og fruen for vand. :thumbsup:
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Tak for i dag, glæder mig allerede til næste tur. Graff har vist en ide til efter ferien....
User avatar
Kent
En kop latex tak
Posts: 1140
Joined: 05 Sep 2007, 22:50
Location: Frederiksberg

Post by Kent »

Pyh - var der ikke modvind hele vejen?? :lol:

Fantastisk rute Niels PMC havde fået planlagt og sjovt at prøve at køre noget landevej. Jeg er klar igen en anden gang 8)
Nu kan det da kun gå fremad....
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

Landevejen og skoven kan ikke sammenlignes, men havde vi været i skoven så havde vi brændt de samme kalorier på mindre tid, men så havde vi ikke nydt solen og den kraftige vind, som tappede lige det sidste ;-)

Jeg er klar igen!
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
User avatar
Carsten Graff
UST? Ja måske...
Posts: 1316
Joined: 23 Nov 2005, 10:12

Post by Carsten Graff »

Også et tak for turen herfra. 130 km på displayet er ikke så ringe enda. PMC Niels kan godt blive turguide en anden gang.
Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Tak for i dag, glæder mig allerede til næste tur. Graff har vist en ide til efter ferien....
Og jeg har en turplan til dem der friske om et par uger, når min ferie til Syd Frankrik er slut. For nu står den på Live Tour de France, Ferrari kørsel i Monaco, rigitg bjerg kørsel på GT´en, seafood og kølig Chablis, og store is i Nice.
User avatar
Kent
En kop latex tak
Posts: 1140
Joined: 05 Sep 2007, 22:50
Location: Frederiksberg

Post by Kent »

Carsten Graff wrote: og store is i Nice.
Jeg var der for et par uger siden og jeg kan oplyse, at denne gang var rekorden i en isbutik 96 forskellige icecream flavours incl kaktus- og kanelbrødsis :lol:

God tur 8)
Nu kan det da kun gå fremad....
User avatar
Carsten Graff
UST? Ja måske...
Posts: 1316
Joined: 23 Nov 2005, 10:12

Post by Carsten Graff »

Kent wrote:
Carsten Graff wrote: og store is i Nice.
Jeg var der for et par uger siden og jeg kan oplyse, at denne gang var rekorden i en isbutik 96 forskellige icecream flavours incl kaktus- og kanelbrødsis :lol:

God tur 8)
Her er forretningen med alle de dejlige is:
Image
Image
Image
Og her er den komplette liste med is http://www.fenocchio.fr/eng_parfums.html
User avatar
Palle 'PS' Madsen
Cykelmyg
Posts: 996
Joined: 19 Jun 2006, 08:26
Location: Roskilde

Post by Palle 'PS' Madsen »

Carsten Graff wrote:Og jeg har en turplan til dem der friske om et par uger, når min ferie til Syd Frankrik er slut.
Hey Graff,
Slyng lige en dato ud, så man kan sætte et kryds i kalenderen.
8)
Ghost mtb / Rivette R6 racer / Asics Kayano
Post Reply