Racer: Esben Snares Løbet 5.5. race

Forum udelukkende omhandlende ture på landevejen. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
User avatar
Dr.phil.
Ny på Hustleren
Posts: 47
Joined: 27 Dec 2004, 22:18
Location: Østerbro

Racer: Esben Snares Løbet 5.5. race

Post by Dr.phil. »

Jeg har tænkt at køre Esben Snares Løbet på torsdag. Er der nogen, der har samme plan?

Oplysninger om løbet kan hentes på: http://cybercycling.dk/motionslob/lobsd ... asp?ID=342
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Jeg skal lige høre hvad senior siget til det dårlige knæ, mon ikke han kommer og skriver en besked her?!
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Jeg har for meget at se til i disse dage, så jeg holder mig til MTB og arrangering af rute mv. I tokkekøb på dagen - ked af det Phil, for jeg SKAL have kørt nogle flere løb på raceren i sommer, skal bare lige overstå DustCup løbet...

Du skulle ha' været med i dag, er lige blevet revet rundt af Ask og Johnny Cash rødderne... AUCH :!:
User avatar
Dr.phil.
Ny på Hustleren
Posts: 47
Joined: 27 Dec 2004, 22:18
Location: Østerbro

Post by Dr.phil. »

OK - jeg er ikke sikker på, at jeg gider køre i bil alene helt til Kalundborg. Det kan være, jeg kører mig en træningstur i stedet.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Kom du afsted Phil?
User avatar
Dr.phil.
Ny på Hustleren
Posts: 47
Joined: 27 Dec 2004, 22:18
Location: Østerbro

Post by Dr.phil. »

Nej, jeg kørte en træningstur på 115 km i stedet. I dag har jeg igen været ude på landevejene alene. Denne gang 130-135 km i regn og blæst og hagl og solskin. Da jeg kom hjem, opdagede jeg, at jeg havde glemt pumpe og ekstra slange. Der var jeg heldig. Jeg mødte flere, der stod og skiftede slange. Vi ses på onsdag til Dust Cup.
Post Reply