Landevejstur lørdag 21. april kl 9

Forum udelukkende omhandlende ture på landevejen. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Landevejstur lørdag 21. april kl 9

Post by Dan »

Jeg skal ud og køre landevej lørdag. Nogen der vil med??

Jeg kører fra Mosehuset kl 9 og passerer vel Farum 30-35 min senere. Regner med 3 timer kørsel fra Mosehuset. Ikke for hårdt tempo men lidt ræs engang imellem.
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Øv øv endelig en Racer tur .. jeg ville godt have været med Dan , men jeg skal til brunch :cry: hvor er din MTB..
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

Per Olsson wrote:Øv øv endelig en Racer tur .. jeg ville godt have været med Dan , men jeg skal til brunch :cry: hvor er din MTB..
ja...det er et godt spm :wink:
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

Den ligger ellers lige til højre benet, men jeg vil vinke medens jeg står i Kvickly ;-((

Jeg skal også ud på raceren, men det bliver først søndag, hvis vejret eller holder, for inden er der en del husligt som overstås.

Go' tur Dan.
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

Jan Lohmann wrote:Den ligger ellers lige til højre benet, men jeg vil vinke medens jeg står i Kvickly ;-((

Jeg skal også ud på raceren, men det bliver først søndag, hvis vejret eller holder, for inden er der en del husligt som overstås.

Go' tur Dan.
Tak Jan. Jeg var ude i 3t 15m så det var fint. :D Vejret var ok omend noget koldt. Frøs fødderne. Jeg kom omkring Tyren et par gange plus lidt andre steder. Den er fin til at køre lidt ræs på. :D
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

Jeg var selv ude fra kl 1530.

Det blev til 2:40 i en strid blæst fra nordøst, og koldt som bare fanden specielt på vejen tilbage fordi solen stod så lavt!

Kørte i mod Helsingør, via de små veje, og mødte vel kun 20-30 biler ;-))
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
User avatar
Hanne
Med nyvasket cykel
Posts: 2321
Joined: 09 Oct 2006, 13:25
Location: Bagsværd - et split fra Hareskoven
Contact:

Post by Hanne »

Jeg fik også lidt landevej i dag efter jeg havde kørt 2½ timed med Charlotte VM - kørte til Helsinge - på MTB vel at mærke.. det giver lidt mere i benene end raceren.. Og jeg er enig med jer i at det var MEGA koldt.. pyyhhh.. havde svært ved at holde varmen resten af aftenen..

/H
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
Post Reply