RACER: Kører vi imorgen torsdag d. 22/4 ?

Forum udelukkende omhandlende ture på landevejen. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
User avatar
Christian
Yndlingsfarve: Grøn
Posts: 459
Joined: 22 Nov 2003, 05:20
Location: 2860 Søborg
Contact:

RACER: Kører vi imorgen torsdag d. 22/4 ?

Post by Christian »

Hej Hustlers,

Hvaaaa.... kører vi imorgen som der blev snakket om :?:
DMI wrote:Vejrudsigt der gælder til fredag morgen
Ret klart vejr, men i nattens løb kommer der gradvis flere skyer vestfra, - det holder dog nok tørt. Temp. ned mellem 5 og 10 grader, og svag til frisk vind omkring sydøst. Torsdag får de østlige egne tørt vejr med en del sol de fleste steder og temp. op mellem 15 og 18 grader. I de vestlige egne bliver det mere skyet vejr med temp. mellem 12 og 17 grader, og i Vestjylland måske lidt regn i løbet af eftermiddagen. Let til frisk sydøstlig vind. Natten til fredag kommer der en overgang regn de fleste steder. Temp. ned mellem 3 og 8 grader og svag til jævn vind, mest fra nordvest.
Hvis DMI holder hvad de lover kunne det godt blive ok vejr til en tur imorgen aften.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Jeg kører ikke, kan desværre ikke torsdag. Jeg tror heller ikke jeg kører før søndag, 80km på MTB er langt, og jeg var ude i tirsdags.

Tror ikke Jan når at få set denne post, men jeg ved han var ude på en 31km tur i går, samtidigt er Casper i Stockholm, så du er nok alene dude :?

Anyway, got tur, vejret er jo SWEET!
User avatar
Tom Nielsen
Træder stor mølle!
Posts: 270
Joined: 24 Nov 2003, 16:36
Location: Farum
Contact:

Post by Tom Nielsen »

Hvis det passer ind i Stines planer, og du er frisk på mtb (eller i nødstilfælde låner mig din landevejsbike), så er jeg frisk på en tur. Vi må lige ringes ved .... ring senere :wink:
Tom Nielsen ALIAS Dooley
Not for the sweet and innocent
User avatar
Christian
Yndlingsfarve: Grøn
Posts: 459
Joined: 22 Nov 2003, 05:20
Location: 2860 Søborg
Contact:

Post by Christian »

Tom Nielsen wrote:Hvis det passer ind i Stines planer, og du er frisk på mtb (eller i nødstilfælde låner mig din landevejsbike), så er jeg frisk på en tur. Vi må lige ringes ved .... ring senere :wink:
Tak for tilbudet, men jeg har ikke taget lågen med på arbejde da det ikke så ud til der var nogen der ville køre da jeg checkede inden jeg tog på arbejde.

Så jeg tror sgu jeg må melde pas (kører muligvis selv en tur inde fra KBH).
User avatar
Tom Nielsen
Træder stor mølle!
Posts: 270
Joined: 24 Nov 2003, 16:36
Location: Farum
Contact:

Post by Tom Nielsen »

fino bino
Tom Nielsen ALIAS Dooley
Not for the sweet and innocent
Post Reply