Århus - København 2020

Forum udelukkende omhandlende ture på landevejen. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
User avatar
Peter Christensen
3000+ posts = spammer
Posts: 3393
Joined: 12 Jan 2006, 15:49
Location: Kgs. Lyngby

Århus - København 2020

Post by Peter Christensen »

Så er jeg tilmeldt til årets længste udfordring - Århus - København. 380km i et stræk - det bliver en lang dag på kontoret. Så er der nogen der har lyst til at være med på spøgen så kom frisk og lad os følges :D
Gid det snart var maj...!
User avatar
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer
Posts: 4088
Joined: 16 Jan 2006, 21:03
Location: 2860 Søborg

Re: Århus - København 2020

Post by Niels G Henningsen »

"Den dag kan jeg ikke".... For der tosser jeg rundt på Alto de Cobertoria, Gamoniteiro, Ermita del Alba & Puerto Ventana i Asturien... Kun 112 km men +4000 hm.

Har dog kørt det et par gange "for ganske få år siden"... 1991,1994,1995 & 1996 , hvor det var helt til Christiansborg i forbindelse med "Kulturby København 1996" (det var iøvrigt dengang man sejlede over Storebælt)
Last edited by Niels G Henningsen on 07 Jan 2020, 01:44, edited 2 times in total.
mvh Niels Henningsen

Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10085
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Re: Århus - København 2020

Post by Morten Hartvigsen »

Hmm tja, burde teoretisk egentlig være i ret go form dér, men har indtil nu holdt mig fra så lange løb, er lidt bange for skader, eller at det bliver regnvejr (for så fryser lille mig ihjel) , men tænker lige over det....

Held og lykke Peter, skal nok bliver fantastisk på sig egen måde :-)
Last edited by Morten Hartvigsen on 07 Jan 2020, 00:26, edited 1 time in total.
PederMV

Re: Århus - København 2020

Post by PederMV »

Kan du love medvind over Fyn og broen?
User avatar
Kenny
3000+ posts = spammer
Posts: 3252
Joined: 02 May 2009, 14:48

Re: Århus - København 2020

Post by Kenny »

Jeg kan ikke se på deres hjemmeside hvor mange dage man har til distancen
Klubmester i Tri-Sprint 2016
User avatar
Claus Wagner
GRØN FRONT!
Posts: 1587
Joined: 29 Sep 2009, 20:04
Location: Herlev

Re: Århus - København 2020

Post by Claus Wagner »

Dengang jeg kørte det var der kun tidtagning i max 18 timer,startede som regel omkring kl 0530 på løbsdagen :lol: :lol:
Har dog kørt en del hurtigere dengang vi sluttede på Christiansborg slotsplads,distance på 389 km.
Dengang kørte mig og 5 andre,på holdet, turen på 10t. 12m.
Jo,vi var i en rimelig god form dengang :thumbsup: :thumbsup:
Mener jeg nåede at kører løbet 13 eller 14 gange inden det blev for bøvlet m.h.t transport over broen med bus til os og i lastbil til cyklen og tiden blev stoppet ved Nyborg og genoptaget i Korsør på sjællands siden.
INTET ER UMULIGT FOR DEN DER BÆRER VILJEN I HJERTET!
User avatar
Steen Andersen
Med blød hat
Posts: 1918
Joined: 13 May 2008, 21:45
Location: Holte

Re: Århus - København 2020

Post by Steen Andersen »

Claus Wagner wrote:Dengang jeg kørte det var der kun tidtagning i max 18 timer,startede som regel omkring kl 0530 på løbsdagen :lol: :lol:
Har dog kørt en del hurtigere dengang vi sluttede på Christiansborg slotsplads,distance på 389 km.
Dengang kørte mig og 5 andre,på holdet, turen på 10t. 12m.
Jo,vi var i en rimelig god form dengang :thumbsup: :thumbsup:
Mener jeg nåede at kører løbet 13 eller 14 gange inden det blev for bøvlet m.h.t transport over broen med bus til os og i lastbil til cyklen og tiden blev stoppet ved Nyborg og genoptaget i Korsør på sjællands siden.
:shock: :shock: :roll: :lol: Er din profil blevet hakket??
Tykke kan også have tynd mave ;-)
User avatar
Claus Wagner
GRØN FRONT!
Posts: 1587
Joined: 29 Sep 2009, 20:04
Location: Herlev

Re: Århus - København 2020

Post by Claus Wagner »

Steen Andersen wrote:
Claus Wagner wrote:Dengang jeg kørte det var der kun tidtagning i max 18 timer,startede som regel omkring kl 0530 på løbsdagen :lol: :lol:
Har dog kørt en del hurtigere dengang vi sluttede på Christiansborg slotsplads,distance på 389 km.
Dengang kørte mig og 5 andre,på holdet, turen på 10t. 12m.
Jo,vi var i en rimelig god form dengang :thumbsup: :thumbsup:
Mener jeg nåede at kører løbet 13 eller 14 gange inden det blev for bøvlet m.h.t transport over broen med bus til os og i lastbil til cyklen og tiden blev stoppet ved Nyborg og genoptaget i Korsør på sjællands siden.
:shock: :shock: :roll: :lol: Er din profil blevet hakket??
Sjov var :^o :^o
INTET ER UMULIGT FOR DEN DER BÆRER VILJEN I HJERTET!
Post Reply